[奇奇劇場][夢境] 奇奇不見勒!

奇奇的露點照
 上週作夢夢到奇奇!

 奇奇每天最大的休閒活動就是去家裡附近走走,小時候他只要一出門就開始往外衝,然後帶他的人要一直拉住他以免他亂跑。

  現在演變成,奇奇每天都會自己出去外面散步,然後老媽在門口一呼喊,奇奇回家囉!他就會自己跑回來。

  在夢裡面,我家附近有一個土堆,土堆裡面有一些迷宮!這天奇奇一早跑出門,都沒有回家,大家也找不到,我還發現奇奇在我老弟書房,留下一張紙條,上面蓋著腳印,寫著哥哥~我去流浪囉!(不要問我為何在夢裡的奇奇會寫字)

  這下子我們更緊張開始出去找奇奇,突然我想到那個土堆,拿著剷子把土堆挖開!看到奇奇就跟上面那張照片一樣躺在土堆裡面,他跟我說他繞不出來所以在裡面休息!

 唉~養著一隻活撥亂跳的小奇就要一直擔心他會不見!

Comments

Shyo said…
這...這夢還滿恐怖的耶...
announcements said…
The dog is so cute. What breed is this? Thanks for this post.
The puppy is so cute and furry.
Christmas Cards said…
I have dog such as that too. It is very hairy that sometimes it's very hard for that puppy of mine to see.
That dog looks like my puppy before. That dog is indeed very cute and lovely to look at.
I am a pet lover too. I have so many dogs at home. But i so miss them since I can't play with them anymore. I don't go home frequently nowadays.
What is the breed of that puppy? IS that for sale? I want to have that puppy as my pet.

Popular Posts